Ik had een kast vol met kleren en niets te dragen. Oksana heeft mij geholpen om te leren kijken naar kleuren en patronen. Daarnaast heeft ze mij geholpen om de juiste kleren te kiezen zodat ik altijd iets leuks kan dragen zonder heel veel te kopen. Wat ik erg fijn vond was dat ik in de rust kon passen terwijl Oksana de kleren bij elkaar zocht tijdens het winkelen. Winkelen met haar is dus erg ontspannen. In een middag samen winkelen hebben we mijn hele zomer collectie bij elkaar gevonden. Die draag ik al voor het tweede jaar en ik ben er nog steeds blij mee. Het heeft mij veel geld en tijd bespaard. Een aanrader!